ای هرزه گیاه باغ ایران
ای روبه سرزمین شیران
بازی ننمای با دم شیر
هر چند به دست اوست زنجیر
توهین ننما به مهر و کیشم
کز هر جهتی من از تو بیشم
در محضر ایرانی ادب نگهدار
سر خم کن و حرمت و ادب دار
ما با ادبیم با ادب باش
وز بی ادبی گزیده لب باش
ما ایرانی غیور و قهرمانیم
ما سرور مردم جهانیم
ما ملت قهرمان ایرانیم
ما زاده سرزمین آریاییم
پا چون به حریم ما گذارید
ساکت شده زوزه کم نمایید
روی تو اگر کمی حیا داشت
اندیشه تو اگر صفا داشت
گر احمق و بی حیا نبودی
درمانده و بی نوا نبودی
در خانه دل ترا چوکس بود
فرمایش شهریار بس بود
اما چه کنم که بی حیایی
پست ارسالی از دوست عزیزمون :)
پست ارسالی...ما را در سایت پست ارسالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13