سلاممممم
بعد عمری اومدیم یه دستی به سر و روی وبلاگ بکشیم...ولی مثل اینکه تعطیلات خیلی به نویسنده های عزیزمون خوش میگذره...به کل یادشون رفته از وبلاگمون!
بازدیدکننده هامونم بیحال شدنو مطلبی نمیفرستن...
با اجازتون یه ایمیل ساختیم که هر کی خواست مطالبشو بفرسته واسمون...اگه دوس داشت با اسم خودش ثبتش می کنیم...
اینم آدرسشه
[email protected]
بجنبین دیگه...همچنان منتظر نوشته هاتون هستیم
دوستتون داریم...یا علی
"فاطمه.ف"
پست ارسالی...ما را در سایت پست ارسالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46