یادش بخیر،برای علوم لوبیا لای دستمال می کردیم، می بردیم سر کلاس پز می دادیم.
یادش بخیر،با آب قند اشباع شده ویک نخ، نبات درست می کردیم می بردیم مدرسه.
یادش بخیر ،خانواده ی آقای هاشمی که می خواستن از نیشابور برن کازرون توی کتاب تعلیمات اجتماعی.
یادش بخیر ، انگشتامونو تو هم کلید می کردیم یکیشو قایم می کردیم اینو میخوندیم:برپاااا...برجاااا...کی غایبه؟ مرجااان ... دروغ نگومن اینجااام...
یادش بخیر،چقدر زجر آور بود شنیدن آهنگ مدرسه ها وا شده اونم صبح اول مهر.
یادش بخیر،بازی اسم فامیل.میوه: ریواس. غذا: ریواس پلو
یادش بخیر،دبستان معلم بهداشت یه ساعتایی می اومدبا مدادامون لای موهامونو نگاه می کرد.
یادش بخیر، سرصف پاهامونو 180درجه باز می کردیم تا واسه رفیق فابریکمون جا بگیریم.
یادش بخیر،همیشه اینو تو لی لی بازی میخوندیم : انگشتر فیروزه ،خداکنه بسوزه.
یادش بخیر، تو دیستان سر کلاس وقتی گچ تموم می شد ، خداخدا می کردیم معلم به ما بگه بریم دفتر گچ بیاریم
واقعا یاد همشون بخیر...
یحیی نژاد
پست ارسالی...ما را در سایت پست ارسالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26