به خدا گفتم:
بیا جهان را قسمت کنیم
آسمون واسه من ابراش مال تو
دریا مال من موجش مال تو
ماه مال من خورشید مال تو
خدا خندید و گفت:
بندگی کن،
همه دنیا مال تو
من هم مال تو..
#حسین_پناهی
پست ارسالی از دوست عزیز***
ممنون
پست ارسالی...ما را در سایت پست ارسالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 19