دنیا جای دل بستن نیست ، اگر دل بستی گویی که بالهایت را بسته ای تا پرواز نکنی و اگر پرواز نکنی اوج نخواهی گرفت و تو برای اوج گرفتن آمده ای و زندگی میکنی …
یادت می آید آن عهدی که با معبودت بستی که نیست جز تو خدایی و نهایت عشق تویی ؟؟؟
حال چه شده که در دلم ناخدایی فرمان میدهد که لنگر را بینداز اینجا کنار ساحل دنیا ؟
پشت دنیا شهریست ، عزم رفتن باید کرد...
کاری از بازدید کننده عزیز← :)
پست ارسالی...
ما را در سایت پست ارسالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: شنبه 20 خرداد 1396 ساعت: 9:22