با سلام . این وبلاگ توسط دانش آموزان پایه دهم دبیرستان الزهرا شهرستان بجستان زیر نظر دبیر محترم ، سرکار خانم خبازی ساخته شده و هدف از آن :
1 ـ اطلاع رسانی به دانش آموزان در مورد نکات ادبی
2 ـ نوشتن متون ادبی
3 ـ باور کردن خلاقیت دانش آموزان
4 ـ و...
است . امیدواریم نکات و مطالبمان برای تک تک شما مفید بوده و نهایت استفاده را از آن ببرید .
ما را در سایت پست ارسالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16